Effie Awards тиімділік рейтингінде тәуелсіз агенттіктер арасында
№1
MAA GLOBES версиясы бойынша әлемде № 1
Агенттік ресейлік және халықаралық фестивальдардың көптеген марапаттарын алды
№7
WARC 100 беделді рейтингінің digital/specialist agencies арасында
emg: маркетингтік коммуникациялардың креативтік агенттігі. 1996 жылдан бері қызықтырып келеміз.
сараптама
Агенттік тұтынушыларды брендпен коммуникацияға тартатын, имидждік сипаттамалар мен сатылымдардың өсуін қамтамасыз ететін креативті әрі тиімді бағдарламаларды жасайды.
Creative & Strategy
Жарнама және коммуникациялық стратегиялар
ATL/BTL креативтік науқандары
Тұрғылану стратегиялары және consumer insights
Креатив, дизайн және брендинг
Омниканалды шешімдер
Брендтелген контент, интеграциялар мен коллаборациялар
Digital науқандар мен AR, VR және AI қолданатын белсенділіктер
Influencer Marketing
ORM
Consumer Marketing
Промо-науқандар мен белсенділіктер
Аудит және консалтинг
Tailor-Made науқандары
NCP (National Consumer Promotion)
Бейілділік бағдарламалары
CRM
Production
Мультимедиа (Аудио/Видео)
Интерактивтік жобалар
Арнайы жобалар
Web-продакшен
Дизайн
Қолданбаларды әзірлеу
Агенттік тұтынушыларды брендпен коммуникацияға тартатын, имидждік сипаттамалар мен сатылымдардың өсуін қамтамасыз ететін креативті әрі тиімді бағдарламаларды жасайды.
Еmg-де өз жұмысына берілген әрі дарынды кәсіпқойлар жұмыс істейді
Андрей Соколов
Негізін қалаушы, CEO
Антон Мельников
Креативтік директор
Екатерина Гарина
PR-директор
Мария Сапронова
Клиенттермен жұмыс жөніндегі директор
Дарья Амежанова
NBD директор
Милана Массальская
Аккаунт-менеджер
Татьяна Магденко
Атқарушы директор
OREO
OREO PACK-MAN промо-науқаны
Міндет: – Gen Z пен 7 елге (Өзбекстан, Әзербайжан, Моңғолия, Грузия, Армения, Беларусь) арналған Milllenials түрлі буындағы тұтынушыларына промо үшін релевантты механика әзірлеу – Pack-man-ның iconic кейіпкерлерімен бірге тартымды, жарқын ойын әлемін жасау. – Промоға қатысу механикасын геймдендіру
Шешімі: – Ойынды промо-механика әзірленді: промо-қаптамадағы QR кодтың көмегімен пайдаланушы Pack-man ойын кеңістігіне өте алады, мұнда пайдаланушы ойын пішінінде брендтің бағалы жүлдерін ұтып ала алады. – Промоға арналған веб-сайтты әзірлеу – ТТ-на арналған POSM материалдар
Alpen Gold
Promo Alpen Gold «Сатыпалымды одан да шоколадты жаса»
Міндет: – Alpen Gold шоколадының какао бұршақтарының құрамы көп жаңартылған формуласының аясында промо үшін идея әзірлеу. – Magnum ТТ -да промо-белсенділік идеясын әзірлеу және іске асыру\
Шешімі: – «Сатып алуларды одан да шоколадты ете түс» промосы үшін креативті идея әзірленді. – Сатып алудың жиілігін арттыру үшін «Фортуна дөңгелегімен» бірге механика әзірленді. – AG шоколадының кем дегенде 1 тақташасын сатып алғаны туралы түбіртегі бар әр тұтынушы мезеттік жүлделердің ойынына рұқсат алды. – Әлеуметтік медиаларда қамту бустына арналған арнайы промо-бокстардың блогерлік жөнелтілімі
Нәтижелері: – Промо аясында 5500+ тіркелген чек – Промоның 4000 бірегей қатысушысы